אמנת השירות

אמנת שירות ללקוחות מגן בריאות סוכנות לביטוח בע״מ

אמנת השירות (service level agreement) ללקוחות מגן בריאות סוכנות לביטוח בע"מ, בעלת רישיון מטעם משרד האוצר, אגף ביטוח ושוק ההון ואשר בעליה חבר בלשכת סוכני הביטוח בישראל, באה לתאם ציפיות בין הלקוחות לבין הסוכנות בכל הקשור לקבלת שירות מתמשך.

 

אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפיסה הממקדת את הלקוח במרכז העשייה מתוך אמונה כי שירות הניתן מתוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.

 

אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17/12/2012 ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכן הביטוח נותן השירות כדלקמן:

  1. מגן בריאות סוכנות לביטוח תתייחס ללקוחותיה בהגינות ובכבוד ותכבד את פרטיותם.
     

  2.  משרדי מגן בריאות סוכנות לביטוח ומערכת הטלפונים פתוחים לשירות הלקוחות בימים א-ה' משעה 08:00 עד לשעה 16:00.
     

  3. משרדי מגן בריאות סוכנות לביטוח נמצאים ברחוב הסדנה 2 טירת הכרמל. מספר הטלפון שלנו הוא 077-4009359 (רב קווי), מספר הפקס שלנו הוא 074-7355155.
     

  4. מגן בריאות סוכנות לביטוח מתחייבת לקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיה ולספק מענה ראשוני לכל פנייה ולמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן ובהקדם האפשרי, וכל זאת תוך 2 ימי עסקים לכל היותר מקבלת פניית הלקוח.
     

  5. מגן בריאות סוכנות לביטוח מתחייבת לקיים פגישת שירות עם כל לקוח שיחפוץ בכך, תוך 7 ימי עסקים, לכל היותר מיום הבקשה.
     

  6. מגן בריאות סוכנות לביטוח תיתן מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
     

  7. מגן בריאות סוכנות לביטוח תמסור ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח, ותביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

 

בברכת בריאות טובה,

צוות מגן בריאות סוכנות לביטוח בע"מ

צרו קשר לקבלת הצעה משתלמת