משפחות רבות בישראל סובלות מתופעה מוכרת של הוצאות גבוהות על ביטוחים שאינם נחוצים, או על כפילויות של ביטוחים. ישנו מחסור באנשי מקצוע המעניקים טיפול אישי שעושה סדר ומבהיר את התמונה הסבוכה.

כולנו רוצים להיות מבוטחים בביטוח הטוב ביותר אך חשוב לנו להבטיח שאנו לא משלמים לשווא וכי יש לנו בדיוק את מה שאנחנו צריכים.

אנחנו ב"מגן בריאות" הבנו זאת ובנינו שיטה שהוכיחה ומוכיחה את עצמה בהצלחה רבה לאלפי לקוחות, התהליך מורכב ממספר שלבים שבסופו אתם מקבלים מוצר מוגמר ואיש קשר אישי הממשיך לטפל בכם לאורך הדרך.

שלבי התהליך:

1.      פגישה ראשונה: הכרות ואיסוף ניירת בבית הלקוח

2.      פנייה לחברות הביטוח לצורך קבלת נתוני ביטוח עדכניים.

3.      ניתוח נתוני הלקוח והסקת מסקנות.

4.      פגישה שנייה: הצגת המסקנות וקבלת החלטות לתיקון ושיפור הליקויים.

5.      העברת הנחיות לחברות הביטוח ובקרה צמודה על תיקון ושיפור הליקויים.

6.      קבלת פוליסות מתוקנות ומעודכנות על פי ההחלטות שהתקבלו בפגישה.

7.      העברת תיק ביטוח מושלם ללקוח עם קובץ מרכז מפורט בעמוד אחד.

8.       המשך ליווי ושירות שוטף.