צרו קשר

וואצאפ

השירותים שלנו

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה

הכיסוי שעובד בשבילך כשאין לך יכולת לעבוד

כושר העבודה הוא המפתח לחיים פעילים וטובים – אבל מה קורה כשהוא נפגע?  

כושר עבודה הוא זה שבזכותו אנו יכולים להשתכר בכבוד ולהתנהל בשגרת יומיום פעילה, מלאה ומספקת. עם זאת, לעולם אין לדעת אם, מתי ואיך כושר העבודה שלנו עלול להיפגע –  בין אם עקב תאונה או מחלה, באופן מלא או חלקי. מה שכן ברור וידוע הוא, שבתרחיש כזה צריך שתהיה לנו "תכנית גיבוי" שבשליפתה היא תספק לנו ולמשפחתנו את ההגנה מאובדן הכנסה שנובע מאובדן כושר העבודה.

לתוכנית הגיבוי הזו קוראים ביטוח אובדן כושר עבודה. ביטוח כזה עשוי לשנות את התמונה לחלוטין בתקופה בה כושר העבודה ויכולת ההשתכרות שלך ייפגעו בצורה חלקית או מלאה.   הכיסוי הביטוחי לאובדן כושר עבודה מבטיח קבלת תשלום חודשי המהווה תחליף למשכורת, כך שניתן יהיה להתמיד בשגרת החיים ללא סכנה לקריסה כלכלית.

כמה נקודות חשובות שיש לדעת על ביטוח אובדן כושר עבודה:

  1. למי ישולם הביטוח? הביטוח ישולם למבוטח שעבד עד לקרות אירוע הביטוח (מחלה/תאונה) ואשר עקב האירוע נשלל ממנו הכושר לעבוד במקצוע בו עסק טרם האירוע, או בכל עיסוק סביר אחר אשר הולם את השכלתו וכישוריו – וזאת בשיעור 75% לפחות.
  2. מתי יינתן הפיצוי החודשי? הפיצוי ישולם בסיום חודש אחד או 3 חודשי המתנה, וזאת כל עוד המבוטח מצוי באי כושר עבודה, או עד שתסתיים תקופת הכיסוי שנקבעה בעת ההצטרפות לביטוח (מועד סיום בגיל 67-60).
  3. מה קורה אם המבוטח עובד בתקופת אי הכושר בעבודה אחרת? הוא יקבל השלמת הכנסה שתחושב באופן יחסי לפגיעה בהשתכרותו.
  4. ומה עם תשלום פרמיות? מבוטח שמצוי באי כושר פטור מתשלום פרמיות.

צוות מגן בריאות מאחל לך להיות תמיד בכושר עבודה מלא,

ונמצא כאן בשבילך כדי להבטיח את ביטחונך הכלכלי במידה וכושר עבודתך ייפגע

קבל הצעה
ביטוח אובדן כושר עבודה

לפרטים צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם